.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز موج دوم سفرهای تابستانه در مازندران

 مدیرکل گردشگری مازندران گفت: موج دوم سفرهای تابستانه پس از عید سعید فطر به مازندران آغاز می‌شود و تمامی شهرستان‌ها باید تمهیدات لازم را برای میزبانی از مسافران و گردشگران اتخاذ کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبر ارسالی اداره کل گردشگری مازندران، دلاور بزرگ نیا اظهار داشت: مقصد اصلی مردم برای گذران تعطیلات استان‌های شمالی کشور هستند و مردم بیشتر ترجیح می‌دهند ایام خود را در جنگل و دریا و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این دیار سپری کنند.

وی افزود: از ادارات کل استان‌ها در مسیرهای پرتردد خواستیم تا با نظارت گسترده و تمام‌وقت، خدمات مناسب اسکان و اقامت را در اختیار مسافران قرار دهند و حداکثر همکاری را با دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری‌ها داشته باشند. با نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های مجتمع‌های بین‌راهی، خدمات مطلوبی را به مسافران و گردشگران ارائه کنند.

بزرگ نیا گفت:ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجوی ایران اسلامی، در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و نزدیکی حلول ماه شوال و عید سعید فطر در اطلاعیه‌ای درباره‌ چگونگی انجام بهتر سفرهای تابستانه، توصیه کرد؛ مسافران و گردشگران قبل از انتخاب مقصد از کیفیت خدمات و میزان ظرفیت اقامتگاه‌ها و مسیرهای دسترسی، اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنند.

وی افزود: با توجه به تعطیلات چندروزه عید سعید فطر، به هموطنان توصیه می‌شود؛ زمان رفت و برگشت خود را به گونه‌ای مدیریت کنند تا با ترافیک‌های ایام اوج سفر مواجه نشوند و در صورت امکان سفر رفت خود را قبل از شروع تعطیلات و یا سفر بازگشت خود را به روز های بعد از تعطیلات موکول کنند.

مدیرکل گردشگران گفت: به مسافران، گردشگران و زائران گرامی توصیه می‌شود؛ ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک‌های احتمالی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری به عمل آورده و از توقف‌های غیرضروری در حاشیه جاده‌ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می‌شود خودداری کنند.

وی بیان کرد: توصیه می‌شود قبل از سفر برای کسب اطلاعات گردشگری و یا اعلام شکایات از خدمات سفر با شماره تلفن 09629 و برای کسب اطلاعات راه‌ها و وضعیت تردد در مسیر سفر با شماره 141 و برای آگاهی از وضعیت آب هوای شهر مقصد و مسیر سفر با شماره 134 تماس یگیرند و برای سفر پیش‌رو برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

بزرگ نیا گفت: ستاد مرکزی از همه سازمان‌ها، نهادها و موسسات دولتی و بخش خصوصی و گروه‌های مردمی که در موضوع ارائه خدمات سفر مسؤولیت‌های مختلفی را برعهده دارند خواست تا ضمن آماده‌باش کامل در ارائه خدمات، نسبت به اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران و زائران اقدام لازم را معمول داشته و با استقرار در اماکن و مبادی محل ازدحام هموطنان نسبت به ارائه خدمات لازم اقدام کنند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.